keskiviikko 18. elokuuta 2010

Toiset lähtee, toiset jää

Eilen sain kuulla ikävän uutisen. Pikkuveljeni Nöpön (joo, se on kissa) kanssa asustanut Domino-pupu on kuollut. Domino oli jo aika vanha, yli 6-vuotias. Domino oli minusta aina kiinnostava, olisin halunnut leikkiä aina sen kanssa, kun kävimme Nöpön luona. Domino ei kylläkään ikinä oikein halunnut leikkiä minun kanssani.

Nöpöstä en ole tainnutkaan kertoa aiemmin. Nöpö muutti meille ihan pikkuisena, noin viiden viikon ikäisenä. Otin Nöpöstä heti pikkusiskon minulle, suostuin jakamaan rakkaimman leluni, virtahevon, Nöpön kanssa (kuva). Nöpö asui meillä viikon verran, mutta sinäkin aikana ehti tapahtua paljon. Me muun muassa katkaisimme jukkapalmun ja levitettiin sen mullat olkkariin. Välillä raahasin Nöpöä perässäni ja söin sen ruuat. Pitkään luulin Nöpöä pikkusiskokseni, kunnes se paljastuikin pikkuveljeksi. En olekkaan nähnyt Nöpöä pitkään aikaa, on jo ikävä.

1 kommentti:

  1. Miten suloista, aivan ihana kuva!!
    voi miten laku pitää teistä molemmista, nöpöstä vaan hieman väärällä tavalla..ja tyyne.. slurp miten se aina nuolee sillä isolla kielellä.. kyllä ois nöpön turkki märkä. ja nanalla ja tyynellä nyt on aina omat juttunsa ja juoksunsa. minä nyt olen vähän tällainen sisään päin sulkeutunut tyyppi...mutta terveiset emännällesi, hänestä minä pidän!!! ;) terveisin: esteri(mutta nana tuu silti käymään vaikka ei nyt ihan bestiksiä ollakkaan)

    VastaaPoista