sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Paljon rapsutusta ja paijausta

Tänään on ollut mukava päivä, meillä on käynyt paljon rapsuttajia. Ensin kävi dogsitter, se on mun koirakummi. Se paijaili ja rapsutteli mun kanssa ja taidettiin me leikkiäkin. Yhtäkkiä sain tutun hajun kuonooni, se tuli vaatehuoneesta. Odottelin jonkin aikaa oven takana, kunnes emäntä aukaisi oven. Hajuaistini ei pettänyt, minun virtaheponi oli siellä. En ymmärrä, miksi se oli mennyt sinne taas. Painin virtahevon kanssa ja leikin vielä vähän dogsitterin kanssa, ennen kuin se lähti.

Hetken pötköttelin sohvalla, ja ovikello soi uudestaan. Sielt tuli Nöpön rapsuttajat, mutta harmi, että ne olivat jättäneet Nöpön kotiin. Vuorotellen kaikki rapsuttivat ja silittelivät minua, onneksi olin eilen käynyt pesullä (se ei kuitenkaan ollut kivaa). Rapsuttajat kuitenkin lähtivät jo, minun puolestani ne olisivat voineet olla pitempään täällä minun seuranani.

Vielä päivän päätteeksi sain uuden herkkuluun, kyllä on ollut mukava päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti