perjantai 7. lokakuuta 2011

Ohhoh

Olen kokonaan unohtanut käydä täällä tassuttelemassa! Paljon on taas kaikkea tapahtunut, syksykin on tullut!

Yksi mainitsemisen arvoinen asia viime aikojen tapahtumista on se, että kisu (Sylvi) oli meillä hoidossa viime viikonloppuna. Kisu oli tosi kiva, paitsi sitten, kun halusin nukkua, kisu olisi vain halunnut leikkiä. Kisun kanssa juostiin koko viikonloppu edestakaisin meidän kotia, välillä minä jahtasin kisua ja sitten taas kisu jahtasi minua! Minä söin oman ruuan ja kisu söi jämät ja kisu söi oman ruuan ja minä sain jämät, kätevää.

Nyt meillä on vapaapäivä isännän ja emännän kanssa, juuri riehuttiin isännän kanssa pitkä hetki! Mutta nyt ne kai on lähdössä johonkin, ja minä varmaan joudun jäämään kotiin. Tylsää. Toivottavasti ne edes tuo tuliaisia, slurps!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti