perjantai 8. lokakuuta 2010

Oletko ratsastanut hevosella?



Oletkos sinä koskaan ratsastanut hevosella? Minä olen ratsastanut. Ratsastin toisella niistä hevosista, jotka asustaa siinä Tessun naapurissa. Se oli aika hauskaa. Siitä on olemassa videokin, mutta en viitsi laittaa sitä tänne nettiin, kun siinä näkyy minun lisäksi myös muitakin. Mutta isännälläni on se puhelimessa, voin siis halutessasi näyttää sen sinulle.

Tällä viikolla päästiin Lakun kanssa oikein tosi toimiin. Laku haistoi rappujen alle, ja se selvästi havaitsi siellä hiiren hajua! Laku tonki rappujen alla hetken ja sitten menin minäkin auttamaan. Eipä me mitään kiinni saatu, mutta selvästi siellä on ollut joku!

Metsässä on muuten jo todella syksyn näköistä. Tässä muutama kuva viimeisimmästä metsälenkistä. Nyt näet samalla, missä on minun mielestäni kiva juosta!













1 kommentti:

  1. No mutta...!!!
    Vai hevosella!!! Itseasiassa se varmasti onkin talvella turvallisempi vaihtoehto, koska se pappan prätkä ei varmasti olisi turvallinen ajella talvella!!!
    Voikohan sustakin tulla sellainen Lucky Luke... Siis varjoaan nopeampi koira... Koska sä jo ratsasteletkin... Vai oletkohan sittenkin enemmän kuin Rantanplan... Hmmm... Ei, kyllä susta vielä tulee Lucky Luke, kun oikein mietin...
    Mulle itseasiassa on varattu huomiseksi ratsastustunti tallille, että samoilla harrastuksilla mennään!!!
    Kerrohan paljon terveisiä emännälle ja isännälle!!!
    t.jaana

    VastaaPoista