perjantai 10. joulukuuta 2010

Rakas joulupukki

Hei joulupukki!



Tänä vuonna minä olen ollut todella kiltti. En ole kiusannut ketään. En ole rikkonut mitään, paitsi söin vähän kaislakoria. Olen aina totellut isäntää ja emäntää, paitsi joskus en ole viitsinyt. En ole karannut. Olen ollut kaikkien kaveri, paitsi pentujen. Eli olen siis ollut aika kiltti.

Toivonkin siis joululahjaksi:
vinkulelun
pehmolelun
pallon
herkkuja
luita
nakkeja

Tänä vuonna en tarvitse mitään turhakkeita, kuten takkeja tai villapaitoja.

Joulupukki, muista myös koirakavereitani Tessua, Tyyneä, Lakua ja Ekiä. Ne ovat olleet myös kilttejä. Ja kyllä kai kisutkin ovat olleet nätisti, muista myös siis Nöpöä, Ramboa, Amaliaa, Nekkua ja Tikrua.

Terveisin Nana

1 kommentti:

  1. Heippa Nana!

    Kiitos kun kirjoitit joulupukille ja mainitsit myös minut, koska itse en oikein viitsi kirjoittaa kun.. kun.. kun tuota en ole siis ehtinyt.
    Toki en ole myöskään ollut yhtä kiltti kuin sinä... Olen vuodenaikana vahingossa raapinut ulko-oven ja sisällä eteisen välioven aika kurjan näköiseksi ja vahingossa olen myös järsinyt lehtikorin reunat aika hapsottavan näköisiksi...
    ...ja Nekun häntä, se on kertakaikkiaan vastustamaton... Nekku heiluttaa sitä ja minusta on aika jännää hyökätä ja purra Nekku-paran häntää. Mutta: Tikrua olen hellitellyt ja nuollut sen turkkia puhtaaksi, mutta se ei taida riittää kokovuoden kiltteyssaldoon...
    No jännityksellä odottelen, että tuoko joulupukki mitään, vai lentääkö se reellä vain meidän mökin ohi... Katsotaan nyt...
    Mukavaa joulunaikaa, pian saadaan pieniä joulukinkun palasia!!!!!
    T: Amalia

    VastaaPoista