sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Tassunjälkiä lumessa

Huh, olipa viikonloppu! Olimme siis Nöpön luona. Nöpö oli ostanut minulle uuden lelun, ison pehmeän pallon! Luu oli myös jäljellä, Nöpö ei ole tainnut tykätä siitä.

Jo heti perjantai-iltana me hassuteltiin Nöpön kanssa, oltiin hippaa tai leikittiin seuraa johtajaa. Illalla käytiin molemmat nukkumaan samaan sänkyyn. Se yö sujui hyvin, nukuttiin vierekkäin. Aamulla taas leikittiin. Lauantaina Nöpön luokse tuli vaikka kuinka paljon ihmisiä, se oli kivaa! Koko ajan joku oli rapsuttamassa minua!

Seuraavana yönä nukuttiin taas samassa sängyssä, minä olin peiton alla ja Nöpö peiton ja minun päällä. Alkuyö meni hyvin, kunnes Nöpö innostui leikkimään, mutta minä en jaksanut, vaikka Nöpö kuinka yritti saada minua mukaan. Hetken päästä Nöpö joutui sängyn toiselle puolelle. Hetken päästä se putosi sängystä, se oli hauskaa!

Mutta tänään oli hurja päivä, sydän lyö vieläkin lujaa. Nöpön pihalla liikkuu paljon oravia. Tänään kaksi niistä hyppi ihan tahallaan ikkunan toisella puolella puissa,
aivan kuononi edessä! Minun piti vahtia niitä vaikka kuinka kauan siinä ikkunan takana ja haukkua niitä. Miksi meidän ikkunan takana orava käy vain harvoin?

Koko viikonlopun on myös ollut Nöpön luona lunta maassa ja kun tulimme kotiin, niin meidänkin pihalla oli lunta! Hauskaa, nyt jää taas tassunjäljet näkyviin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti