perjantai 30. heinäkuuta 2010

Tänään ei saa jättää tassunjälkiä!

Tänään on taas sellainen päivä, että emäntä ei pidä tassunjälkien jättämisestä. Se heiluu täällä imurin ja rättien kanssa. Kuulemma mun karvoja löytyy joka paikasta, vaikka en mä niitä ihan kaikkialle oo ravistellut. Sohvan alta niitä kuulemma löytyy paljon, en kyllä tiedä miksi. Enhän mä sinne edes mahdu, saatikka että mahtuisin sinne niitä ravistelemaan. Yritän seurata yleensä imurointia kauempaa, mutta se imuri on aika arvaamaton, se voi vaihtaa suuntaa ihan yhtäkkiä. Joskus se imuri on vieny myös mun sukkia, se ei ole kivaa.

Syy tähän siivouspäivään on se, että meille tulee vieraita viikonlopuksi. Vieraat ovat mulle tuttuja ja mieluisia, aina löytyy joku joka rapsuttaa tai silittää tai leikkii mun kanssa. :)

1 kommentti:

  1. MIAU!!!
    Tosi makeet sivut Nana sulla!!! Terveiset lomareissulta, olin näiden rapsuttajieni kanssa Lappia kiertelemässä... Voin siis kehuskella Tikrulle ja Nekulle, että olenkin käynyt ulkomailla!!! HIH!!! Arvaas mitä, tuo suurin (ja kovaäänisin) rapsuttajani on laittanut mulle jotakin naruja ympäri mun turkkia(kutsuu niitä valjaiksi), enkä mä oikeen oo tykänny, ku sellasia härveleitä muhun laitetaan. Mut nyt pihalla lentää perhonen... Mä lähen perään... Toi isokokoinen rapsuttelija höpöttää tossa jotaki terveisistä sinnepäin sun emännälle ja isännälle... No nyt se perhonen menee just tossa... okei KUrnaUSkiSSSS..... Mooooi... t: Amalia

    VastaaPoista