torstai 1. marraskuuta 2012

Postia minulle!

Heippa taas pitkästä aikaa!
En ole ehtinyt tänne kirjoittelemaan, koska emäntä on ollut niin kiireinen enkä ole häntä viitsinyt vaivata tämän blogin takia. Mutta nyt tänä aamuna emännällä oli aikaa tulla tänne minun kanssani. Heti ensimmäiseksi täytyy näyttää teille kuvia. Mutta mitä tapahtui ennen näitä kuvia? No, osallistuttiin emännän kanssa Kipan pajalla olleeseen arvontaan ja hyvän mielen välitys -juttuun ja voi sentään, onni potkaisi meitä! Postilaatikkoon putosi paketti. Avasimme sen emännän kanssa ja voi mikä riemu siitä syntyikään! Olin aivan innoissani uusista hienoista leluista! Ensimmäisessä kuvassa on Kipan itsensä tekemä pehmoleluluu, se oli aivan tosi hieno! Ja on siis edelleenkin, en ole sitä rikkonut. Toisessa kuvassa on rotta, tämä on nykyisin lempiretuutusleluni. Kiitos Kipa ja karvakamut!

Tää on kiva!
Mut mikäs tää on?

Ja vielä Nöpölle terveiset, pistä ruokakuppiisi paljon herkkuja, minä olen tulossa!
Nöpö ihan pikkuisena, vielä kun se asui meillä. Nyt Nöpö on jo paaaaaljon isompi!

3 kommenttia:

  1. Hih, eka kuva on mainio! =)

    Kiva kuulla, että pehmot kelpasivat. :)

    VastaaPoista
  2. Oivoi kun on russeli onnenkippuroissa. :)
    Meillä myös Minnin lempi lelu on tuollainen rotta, sen nimi onkin miina rotta. parasta siinä on häntä, sitä minni antaamuksella imeskelee. :D

    VastaaPoista
  3. Ihanaa Nana kun oot taas linjoilla. Meilläkin noi kaksi karvaista retuuttaa noita råttia ja hyvin kestää... Råtan nahatkin kelpaa. Voikaa hyvin!!!

    VastaaPoista